Masalah Tidak Berfungsi Tenaga Batin

Sebelum ini Pak Haji tersebut telah membeli sekotak kopi kelepe dara dan telah habis meminumnya (2 hari sekali). Di dalam perbulan telefon tersebut Pak Haji berkenaan menyebut " Syeh dah ada perubahan lah... barang dah mula bergerak, betul lah kopi ni bagus !" Agen : " barang apa pulak yang bergerak Hj" Pak Haji : " ala benda tu lah...dulu tak macam ni, ada perubahan lah, saya gembira betul ni, hantarkan 2 kotak sekarang juga ! Agen: " Hj. dah nak maghrib ni, esok je lah. Pak Haji : " eeh.. tak boleh, saya perlukan sekarang juga, tolonglah...benda ni penting untuk saya, kalau charge lebih pun tak pe, janji hantar sekarang juga ! Agen: " ok faham...faham". Setelah ditanya secara berterus terang Pak Haji berkenaan dengan jujur menerangkan masalah yang dihadapinya sebelum ini dan beliau sangat teruja dari keputusan meminum kopi kelap dara ini dan berharap masalah yang dihadapi akan dapat diatasi sepenuhnya.


Berikut ialah pengakuan En. Aziz yang mengalami serangan angin ahmar di sebelah kiri.

- Kesan rawatan awal : 1-5 jam pertama bahagian yang mengalami strok menjadi lemah. Hari ke-3 minum, rasa lemah di bahagian strok semakin berkurangan. Hari seterusnya, rasa lemah badan semakin hilang, hanya kepala terasa sedikit berdengung.  Terbukti tahap kesihatan dan   kekuatan tenaga batin semakin meningkat ( lihat klip video).



En. Hassan Tamam, Kg. Sg. Tengar - Penyakit Saraf (Parkinson)

- Saya menghidap penyakit saraf (parkinson). Setiap kali solat, saya hanya dapat bertahan untuk berdiri sehingga rakaat ke-2, kemudian saya akan terus duduk untuk meneruskan solat. Disebabkan menghidap penyakit ini, keinginan seks saya menurun. Walaubagaimanapun, setelah mengambil 2 kotak produk Kopi Kelapa Dara Bio-Asli bersama dengan Kapsul Minyak Kelapa Dara + Habbatus Sauda (pagi 4 biji CVCO, petang 1 peket kopi & malam 4 biji CVCO), seminggu kemudian saya benar-benar merasai perubahannya. Alhamdulillah, keadaan saya yang terketar-ketar beransur hilang, badan saya berasa lebih bersemangat (sihat) dan kemampuan seksual saya meningkat. Oleh sebab itu, saya telah datang sekali lagi ke pejabat Desaku untuk membeli 2 kotak kopi dan sebotol CVCO. Kini, saya masih lagi mengamalkan produk-produk ini secara berterusan sebagai satu ikhtiar untuk meningkatkan tahap kesihatan saya.



Nama minta dirahsiakan, Sabak Bernam - Meroyan selepas bersalin

- Saya adalah seorang ibu yang bertuah kerana dikurniakan anak yang ramai. Anak-anak saya dilahirkan dalam jarak yang dekat iaitu setahun atau 2 tahun sekali. Walaubagaimanapun, semasa melahirkan anak yang ke-5, saya telah menjalani pembedahan. Selepas bersalin, saya mengalami masalah tekanan perasaan.
Saya banyak menghabiskan masa dengan termenung dan lebih suka menyendiri. Saya jadi hilang keyakinan diri dan berprasangka buruk pada suami (cemburu). Disebabkan itu, hubungan kami suami isteri menjadi dingin. Masalah ini berlarutan sehingga 3 tahun.

Walaubagaimanapun, suatu hari suami saya telah terdengar tentang produk Kopi Kelapa Dara Bio-Asli. Setelah mengetahui tentang khasiat dan kelebihannya, suami menyarankan agar saya mencuba produk ini. Alhamdulillah, saya dapat merasai perubahannya setelah menghabiskan 1 kotak pertama. Saya mendapati tahap emosi saya menjadi lebih baik dan stabil, kecergasan dan keyakinan diri saya juga bertambah baik. Lebih memberansangkan, keinginan untuk bersama suami juga meningkat dan hubungan saya dan suami semakin mesra dan kembali seperti dulu. Kini, saya masih mengamalkan produk ini mengikut dos yang dicadangkan.




Sariman - darah tinggi


- Kesan rawatan awal : Hari pertama terasa sakit di bahagian betis (kesan yang dialami akibat proses peredaran darah yang tidak lancar di kawasan tersebut). Herba memperbaiki proses peredaran darah dan membesarkan arteri bagi memudahkan pengaliran darah ke seluruh badan. Masalah kesihatan yang mungkin dihadapi : Masalah peredaran darah. Hari berikutnya setelah mengambil kopi kelapa dara kesan sampingan yang dialami semakin berkurangan dan tahap kesihatan serta tenaga dalaman meningkat luar biasa.
     


   Ustaz Mat - buku lali



- Kesan rawatan awal : rasa sakit di bahagian buku lali ketika sujud semasa solat subuh. Masalah kesihatan yang mungkin dihadapi : Masalah peredaran darah.


     
    Pn.Habibah - rasa sihat, lebih ceria dan lebih bertenaga.
     



   Ishak - darah tinggi


- Kesan rawatan awal : kepala rasa berdengung, sakit pada kawasan urat pinggul dan betis tidak boleh diangkat. Pemeriksaan darah tinggi, menurun iaitu 116/74 (saluran darah mengembang menyebabkan aliran darah lebih lancar). Mengalami cirit-birit pada waktu pagi. Bagaimanapun, selepas makan secara berterusan sebanyak 4 peket, rasa lebih bertenaga dan tiada lagi rasa sakit pada kawasan pinggul dan betis seperti yang dialami sebelum ini. Beliau berpendapat Kopi Kelapa Dara ini betul-betul Power.



Nota : Pengguna produk Kopi Kelapa Dara Bio-Asli harus bersabar dengan ketidakselesaan yang mungkin dialami semasa proses penyembuhan iaitu dalam jangka masa seminggu. Selepas kesan rawatan awal (proses penyembuhan) yang dialami, pengguna akan berasa lebih sihat dan bertenaga. Walaubagaimanapun, jika kesan yang dialami berpanjangan, pengguna dinasihatkan berhenti dahulu mengambil produk ini dan dapatkan nasihat doktor. Bagi sesetengah pengguna mungkin tidak mengalami simptom-simptom kesan rawatan awal (penyembuhan), bahkan berasa lebih sihat dan bertenaga.